nedeľa 16. novembra 2014

v poslednej dobe

potrebovala som doplnit razitka pre deti: jezka som robila ja, medveda moj muz (-co??? ty vyryvas do gumy? to ide tak lahko? ved to su moje rydla!

podujala som sa na yes-yes-shawl, ale ide mi to asi takto: jeden krok vpred a dva vzad, pretoze sa obcas na to treba sustredit a pocitat. a tak param a nahadzujem a tak dokola.




no a prostredny rytier oslavil narodeniny - 5 rokov. tortu s ovocim a zele si vybral sam.








4 komentáre:

  1. jezko je ovela lepsi nez medved... musim pocvicit...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mna tiez vzalo, s akou lahkostou sa ryje do gumy po tom, ako som sice hrozne rada, no predsa je to otrava, ryla do linolea a potom tu tenku vrstvu lepila na drievka a tak. Je to genialne a jezko a medved su krasni. Krasna manzelska aktivita. To mate tych rydiel asi viac, ze? Patrocnemu rytierovi blahozelam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, rydiel mame viac - alnoth ich ma viac kusov, ja mam zase jednu rukovat, na ktorej sa menia nasady, tak sa nehadame.
      a odkial si mala lino? teraz sa take tazko zhana, dostala som kus nedavno od tomasovej ucitelky z zus.

      Odstrániť
    2. mam este jeden stary kus, ktory mi asi pred desiatimi rokmi zohnal moj otec. setrila som si ho vzdy, ani nestvrdlo...

      Odstrániť